20. apr. 2015

selvtillid uden makeup




Her for  måneder siden, sprang det bare ud med bumser, nogle ville nok mene at de er et PRIVAT emne og man ikke skal snakke om det ude i det frie rum, men igennem mine nuværende 18 år, har jeg aldrig været med på heatet med makeup og lign. Grunden til det er at jeg har nok selvtillid, til ikke at ville smøre en masse puder og foundation over hele mit ansigt.
Det er jeg selv ret stolt af, alle dem jeg kender har enten lidt ELLER meget makeup på, OGSÅ nu hvor mine bumser er allerværst, har jeg valgt ikke at ville tilføre foundation eller andet. Makeup er flot, og man ser så frisk ud! Men samtidig har jeg set for mange, der har for meget på, og så ser det forkert ud!
Denne creme er fra apoteket som jeg bruger SAMMEN med en dagcreme og skintonic fra Loreal. Man kan sagtens køre nul makeup, også selvom man har bumser over det hele, hvad mener i om bumser og makeup? Har i selvtillid uden makeup?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar