17. apr. 2015

lidt om mig



Jeg hedder Julie Larsen. Jeg er 18 år. Jeg har fødselsdag d. 2 august 1996. Jeg har samlet på Sleich heste. Og ejede over 100 stk. Jeg har lyst, kommune farvet hår. Jeg er født med sort hår og sorte øjenbryn. Jeg styrketræner 3 gange om ugen. Rider hver torsdag, på Langstruplund. Har redet i 11 år. Har været blondine og brunette. Interessere mig for fodbold. Favorit hold er FCBarcelona, med Messi som favorit fodboldspiller. Har en Macbook Pro. Ejer både Gucci, Prada, Chanel og Marc Jacobs parfumer. Har en Iphone 4S. Skriver planlægning af en næste dag, op på en tavle, hver aften. Løber 3 gange om ugen. Hører musik i 40 min. hver aften, inden jeg sover. Favorit fag i skolen er biologi og dansk. Jeg bruger str. 36 i sko. Elsker at være brun og sole mig. ( dog ikke i solarium )

2 kommentarer: