27. apr. 2015

over grænsen



















Jeg var i på en hyggelig 4 dages tur til Jylland, for kun 3 uger siden. Det var så hyggeligt, og det var så dejligt at havde hyggeligt selskab med. Jeg kom så over grænsen, skulle ikke havde usund slik eller sodavand. Så jeg begyndte at kigge efter skønhedsprodukter, der fandt jeg denne her, den er godt nok på tysk... Men jeg læste da jeg var hjemme og forstod den så bedre, den var på tilbud så måtte købe denne, da jeg havde set den i den danske Matas. Den renser huden, og man der er en slags børste, når man åbner låget, og så trykker man på flasken, hvis man kan kaldet den det. Og så kommer der en slags sæbe/skum ud. Jeg har nu prøvet den nogle få gange, og den er ihvertfald ikke til tør hud, den renser urenheder. Men man bliver hurtigt tør bagefter. Så husk at bruge en creme bagefter.

Lige nu spiser jeg nogle hjemmelavede kanel snegle, har allerede spist 4! Så må hellere holde lidt igen. Hehe. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar